اسلایدر

for (i=0;i0) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپولیس عشق " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


عالمی: تست تیم های پایه با نظارت نماینده باشگاه و توسط مربیان تیم های پایه پرسپولیس انجام می شود


  • معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: تست های تیم های پایه با نظارت کامل نماینده باشگاه و توسط مربیان تیم های پایه پرسپولیس انجام می شود و چنانچه بازیکنی مستعد باشد، حتما گزینش خواهد شد.


    محمد حسن عالمی در ارتباط با آغاز تست های گزینش بازیکن در رده های مختلف در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با ذکر مطلب فوق اینگونه توضیح می دهد؛ ثبت نام برای آزمون استعدادیابی از طریق سایت باشگاه پرسپولیس انجام می شود و نفراتی که ثبت نام می کنند در قالب فهرستی به ورزشگاه امام رضا (ع) که محل آزمون است، معرفی می شوند.

    وی افزود: بازیکنان سپس با رسیدهای واریزی و گواهی پزشکی که از پزشک معتمد خود دریافت می کنند به این مجموعه مراجعه تا بر اساس رده سنی که در آن قرار دارند، توسط مربیان مورد ارزیابی قرار گیرند.

    معاون ورزشی باشگاه ادمه می هد: آقایان حلالی، عبدالله نژاد، مجید پروین، سعید تهرانی نژاد و منصور هاشمی به ترتیب هدایت تیم های بزرگسالان «ب»، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان را بر عهده دارند. ما در هر رده پایه دو تیم «الف» و «ب» خواهیم داشت. تیم «الف» تیم اصلی خواهد بود که در مسابقات شرکت می کند و تیم «ب» تیم پشتیبانی است که بازیکنان به واسطه آن شانس حضور در پرسپولیس را یافته، آموزش می بینند و می توانند با پیشرفت به تیم اصلی راه یابند.

    عالمی در پایان گفت: نفراتی که می خواهند در آزمون شرکت کنند، برای گواهی پزشکی می توانند به پزشک معتمد خود شرکت کنند و بعد از مراجعه به ورزشگاه امام رضا (ع) ابتدا یک آزمون آمادگی جسمانی را پشت سر می گذارند و پس از آن، آزمون فنی انجام می شود که زمان آن بر اساس تشخیص مربی، متغییر خواهد بود. نفراتی که برای تیم ها انتخاب می شوند، دیگر وجهی پرداخت ننموده و لوازم ورزشی دریافت می کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : امیر

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 14:22

آخرين مطالب ارسالي

گمانه زنی نکنید/ وضعیت قطعی سرمربی پس از جلسه رویانیان و دنیزلی اتخاذ می شود
اس ام اس پرسپولیسی
حمله به استقلالي ها (كاريكاتور ورزشي)
حمله به استقلالی ها (کاریکاتور ورزشی)
کاریکاتور/ پرویز مظلومی و طرفداران استقلال!
کاریکاتور داربی امروز پرسپولیس استقلال
عالمی: تست تیم های پایه با نظارت نماینده باشگاه و توسط مربیان تیم های پایه پرسپولیس انجام می شود
لوگوی جدید باشگاه پرسپولیس

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

هر چي بخواي
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس عشق و آدرس fcfc-perspolis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 1218
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1